Orodist Nevesht
آدرس های اینترنتی اُرُدیست نوشت
اُرُدیست نوشت - در اینستاگرام
75. بازتاب فلسفه اُرُدیسم در لوکزامبورگ
76. بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور مجارستان
77. بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور بوتان
78. بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور کوبا
79. بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور کوزوو
80. بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور سوئد
76. بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور مجارستان
77. بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور بوتان
78. بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور کوبا
79. بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور کوزوو
80. بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور سوئد
المواضيع الأخيرة
» فلسفه زندگی منمن طرف بهروز ستاری(Orodism) الثلاثاء أبريل 23, 2024 4:00 pm
» حکمت چیست؟ حکیم کیست؟
من طرف بهروز ستاری(Orodism) الثلاثاء أبريل 23, 2024 12:53 pm
» صفحاتی از «کتاب موفقیت آبی» در اینستاگرام زهرا دوستی
من طرف پریسا لشکری (ORODIST) الجمعة فبراير 17, 2023 4:12 pm
» بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور مجارستان The philosophy of Orodism in Hungary
من طرف سعیده خردمند الجمعة فبراير 18, 2022 11:03 pm
» بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور بوتان The philosophy of Orodism in Bhutan
من طرف سعیده خردمند الجمعة فبراير 18, 2022 10:57 pm
» بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور کوبا The philosophy of Orodism in Cuba
من طرف سعیده خردمند الجمعة فبراير 18, 2022 9:55 pm
» بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور کوزوو The philosophy of Orodism in Kosovo
من طرف سعیده خردمند الجمعة فبراير 18, 2022 9:52 pm
» بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور سوئد The philosophy of Orodism in Sweden
من طرف سعیده خردمند الجمعة فبراير 18, 2022 9:44 pm
» بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور هندوستان The philosophy of Orodism in India
من طرف سعیده خردمند الجمعة فبراير 18, 2022 8:34 pm
» بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور آلمان The philosophy of Orodism in Germany
من طرف سعیده خردمند الجمعة فبراير 18, 2022 8:21 pm
» بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور اوکراین The philosophy of Orodism in Ukraine
من طرف سعیده خردمند الجمعة فبراير 18, 2022 7:35 pm
» بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور لوکزامبورگ The philosophy of Orodism in Luxembourg
من طرف سعیده خردمند السبت يناير 29, 2022 4:24 pm
» بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور آمریکا The philosophy of Orodism in United States of America (USA)
من طرف سعیده خردمند السبت يناير 29, 2022 4:19 pm
» تا چیزی از دست ندهی، چیز دیگری بدست نخواهی آورد، این یک هنجار و قانون همیشگی است. فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی
من طرف سعیده خردمند السبت يناير 29, 2022 11:21 am
» بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور افغانستان The philosophy of Orodism in Afghanistan
من طرف سعیده خردمند السبت يناير 29, 2022 12:28 am
» بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور فرانسه The philosophy of Orodism in France
من طرف ORODIST الأربعاء يناير 26, 2022 9:06 pm
» بازتاب جهانی فلسفه اُرُدیسم Orodist Note
من طرف ORODIST الأربعاء يناير 26, 2022 8:46 pm
» بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور ایران The philosophy of Orodism in Iran
من طرف ORODIST الأربعاء يناير 26, 2022 7:44 pm
» بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور سوئیس The philosophy of Orodism in Switzerland
من طرف ORODIST الأربعاء يناير 26, 2022 7:43 pm
» بازتاب فلسفه اُرُدیسم در کشور گینه استوایی The philosophy of Orodism in Equatorial Guinea
من طرف ORODIST الأربعاء يناير 26, 2022 7:43 pm
أفضل 10 أعضاء في هذا الشهر
لا يوجد مستخدم |
كساني كه Online هستند
در مجموع 1 كاربر Online ميباشد :: 0 كاربر ثبت نام شده، 0 كاربر مخفي و 1 مهمان هيچ كدام
بيشترين آمار حضور كاربران در سايت برابر 79 و در تاريخ الخميس ديسمبر 20, 2012 2:08 am بوده است.
ورود
سری هارولد کلمپ_شریعت کی سوگماد
3 مشترك
اُرُدیست نوشت Orodist Note :: سخنان استاد فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی (بنیانگذار فلسفه اُرُدیسم و رهبر اُرُدبیست های جهان)
صفحه 1 از 1
سری هارولد کلمپ_شریعت کی سوگماد
وقتی یاد میگیرید که بیشتر عشق بورزید، دردهای زندگی را بیشتر احساس خواهید نمود، چون حساسیت به عشق خداوند در شما بالا میرود و نسبت به احساسی که مردم در اوقات سخت زندگیشان دارند درک بیشتری پیدا میکنید.
اما کدام ساده تر است؟ این که در نا آگاهی بیشتر به سر ببریم و اگر کسی آسیب ببیند توجه نکنیم. این طرز نگرش زندگی را برایتان آسان میکند که درآن صورت چیزی بیش از یک صخره سنگی نخواهید بود. روح چنین هدفی را دنبال نمیکند.
قرار است که شما به عنوان یک فرد از عشق خداوند بیشتر آگاه شوید. چه چیز شما را از این عشق آگاه میسازد؟
سری هارولد کلمپ
خاصیت آگاهی این است که فرد برای حرکت به سوی یک اطاق یا وضعیتی دیگرملزم به تغییرات بنیادی در دیدگاهش میباشد. تمامی آنچه که فرد تا کنون خواسته است از قبل حضور داشته و فقط در انتظارند تا به نیروی باور او زنده شوند. حقیقت همین است، روح بایستی وارد زمین بایر و بدون مالک شده و با پذیرش مسئولیت، مزرع خویش را کشت کند. آنجا منزلگاهی میشود که فرد از پنجره اش جهان را نظاره گر است.
شریعت کی سوگماد
فرد جهان را به صورت مکانی که شامل شمار نامحدودی از وضعیتهای آگاهی است میبیند. وضعیاتی که از آنها میتوان ناظر بود. این حالات آگاهی همچون اطاق ها و منزلگاه هایی درعمارت خداوند هستند و در موقعیت ثابتی نسبت به یکدیگر تنظیم شده اند. اما روح ، ساکن زنده ومتحرک این کاخ کبریایی است. هر اطاق شامل وقایع و شرایطی از زندگی در درون موقعیتهای بیشمار و از پیش تعیین شده است که هنوز فعال نشده اند. همین که روح به آن وارد شده و میدان ارتعاشی خود را در آن بر پا میدارد، فعال میشوند. هر اطاق، نمایانگر فعالیتهای عاطفی معینی میباشد. برای ورود به یک وضعیت فرد باید تمامی کیفیات و احساساتی را که در آن وجود دارد بپذیرد. اگر او وارد جهان اثیری میشود مجوز ورود ادراکات و خصائص آگاهی اثیری را به درون خود صادر مینماید. این وضعیات یک رشته ازدگردیسیهایی را که فرد باید تجربه شان کند، به وی عرضه میدارند.
خلقت درجهانهای تحتانی به پایان رسیده است. نسخه اصلی آن دراعماق هر روحی پنهان است. روح در دوره طلایی شاهد آن بوده است واز همان زمان تا کنون سعی اش بر این است تا آن را بخاطرآورد وتمام یا بخشی از آن را احیا نماید. در این مورد دیدگاه های متعددی وجود دارد اما فرد وظیفه دارد که از زلال ترین دیدگاه نگاه کند. با این دیدگاه نوین، فرد متوجه میشود که زمان چیزی نیست جز پرش های رکن توجه به هر لحظه از ابدیت، زیرا خلآیی به عمق یک سیاه چاله عظیم، هر دو لحظه این جهان را از هم جدا میکند.
این تجربه اورا ازفردی خام به انسانی مجرب تبدیل میکند. حالا اوتوانایی تمیز بین زندگی بشری، روانی ومعنوی که همگی در درون اوپیش میروند را خواهد داشت. بر اوآشکارمیشود که خودش خدای قلمرو خویش میباشد و وضعیتی که به آن میپیوندد، تعیین کننده نوع تجربیات زندگی او میباشد. اوبایستی این حکمت را با دیگران نیز سهیم شود،چون با این درک ، همگان از چنگال کل نیرانجان حاکم مقتدر و مستبد جهانهای پایین خلاصی میابند وازعلت ثانوی رها میشوند.
حقیقت برای همه یک چیز است اما آگاهی ازآن وبهتر بگوییم خودآگاهی ازآن، موضوع دیگری است. آنگاه که چلا پی به این حقیقت اعظم میبرد که همه چیزدردنیا به جزنمایشی ازفعالیت درونی ذهن اونیست وهمین عملکرد باعث زایش وتصفیه کارمای او میشود واینکه شرایط وشاخصهای زندگی اش فقط وفقط انعکاسی ازوضعیت آگاهییست که درآن به سرمیبرد، زندگیش به کلی منقلب میشود. شریعت کی سوگماد
بنام سوگماد
سالها رفت وهنوز يک نفر نيست بپرسد از من
که تو از پنجره عشق چه ها مي خواهي
صبح تا نيمه شب منتظري همه جا مي نگري
گاه با ماه سخن مي گويي
گاه با رهگذران خبر گمشده اي مي جويي
راستي گمشده ات کيست؟کجاست؟
صدفي در دريا است؟
نوري از روزنه فرداهاست
يا خدايي است که از روز ازل پنهان است؟
بارها آمد و رفت
بارها انسان شد
وبشر هيچ ندانست که بود خود
او هم به يقين آگه نيست
چون نمي داند کيست چون ندانست کجاست
چون ندارد خبر از خود که خداست...!!!
من ميروم که نمانم
در سايه هاي پر تلاطم طوفان
نازا و بس عقيم
چه موجي مي کوبدم به ساحل غم
گويي نمانده نشاني
زان شهر هاي خيالي
زان خاطرات جواني
هرگز نبوده زماني
زان قصه ها که بخواني
آسايشي به وجودم
آرامشي به خيالم
من آن ترانه دردم
با من نگو که چه سردم
با من بگو که چه ها شد ،
در شهر خسته دلان ات،
زان روزهاي نهاني!؟
مي گويمت که بداني
آرامش شب مهتاب
گويي نمانده به يادي
پرواز چلچله ها را
گويي نمانده نشاني
من در سراي عشقم و
عشقم گسسته زمن
بر مرگ ماه و پلنگان
ديگر نمانده زماني
من در تلاقي پيوند خنده و اشکم
شيرين و شور و چه تلخم
من ميروم که نبينند
تصوير ماه خيالم
من ميروم که نخوانند
گل ها ترانه به حالم
اي واي ازين دل رسوا
اي واي ازين دل شيدا
آنها چو من چه بخوانند؟
آنها زمن چه بدانند؟
ميگويمت که بداني؛
من در تولد باران
پنداري آن گل اشکم
مي بارمت به خيالم
در موج خشم خدايان،
در انتهاي تلاطم،
من اشک بي تولد دردم
آغاز اين اثرم من
در راه يک سفرم من
من ميروم که نماند
از من دگر که نشاني
در سايه هاي پر تلاطم طوفان
در قطره هاي خسته باران
اشکي چکيده زچشمي
چشمي نشسته به راهي
از انتظار تولد،
تا لحظه هاي توالي
در پناه عشق باشید.
نام شاعر:؟
اما کدام ساده تر است؟ این که در نا آگاهی بیشتر به سر ببریم و اگر کسی آسیب ببیند توجه نکنیم. این طرز نگرش زندگی را برایتان آسان میکند که درآن صورت چیزی بیش از یک صخره سنگی نخواهید بود. روح چنین هدفی را دنبال نمیکند.
قرار است که شما به عنوان یک فرد از عشق خداوند بیشتر آگاه شوید. چه چیز شما را از این عشق آگاه میسازد؟
سری هارولد کلمپ
خاصیت آگاهی این است که فرد برای حرکت به سوی یک اطاق یا وضعیتی دیگرملزم به تغییرات بنیادی در دیدگاهش میباشد. تمامی آنچه که فرد تا کنون خواسته است از قبل حضور داشته و فقط در انتظارند تا به نیروی باور او زنده شوند. حقیقت همین است، روح بایستی وارد زمین بایر و بدون مالک شده و با پذیرش مسئولیت، مزرع خویش را کشت کند. آنجا منزلگاهی میشود که فرد از پنجره اش جهان را نظاره گر است.
شریعت کی سوگماد
فرد جهان را به صورت مکانی که شامل شمار نامحدودی از وضعیتهای آگاهی است میبیند. وضعیاتی که از آنها میتوان ناظر بود. این حالات آگاهی همچون اطاق ها و منزلگاه هایی درعمارت خداوند هستند و در موقعیت ثابتی نسبت به یکدیگر تنظیم شده اند. اما روح ، ساکن زنده ومتحرک این کاخ کبریایی است. هر اطاق شامل وقایع و شرایطی از زندگی در درون موقعیتهای بیشمار و از پیش تعیین شده است که هنوز فعال نشده اند. همین که روح به آن وارد شده و میدان ارتعاشی خود را در آن بر پا میدارد، فعال میشوند. هر اطاق، نمایانگر فعالیتهای عاطفی معینی میباشد. برای ورود به یک وضعیت فرد باید تمامی کیفیات و احساساتی را که در آن وجود دارد بپذیرد. اگر او وارد جهان اثیری میشود مجوز ورود ادراکات و خصائص آگاهی اثیری را به درون خود صادر مینماید. این وضعیات یک رشته ازدگردیسیهایی را که فرد باید تجربه شان کند، به وی عرضه میدارند.
خلقت درجهانهای تحتانی به پایان رسیده است. نسخه اصلی آن دراعماق هر روحی پنهان است. روح در دوره طلایی شاهد آن بوده است واز همان زمان تا کنون سعی اش بر این است تا آن را بخاطرآورد وتمام یا بخشی از آن را احیا نماید. در این مورد دیدگاه های متعددی وجود دارد اما فرد وظیفه دارد که از زلال ترین دیدگاه نگاه کند. با این دیدگاه نوین، فرد متوجه میشود که زمان چیزی نیست جز پرش های رکن توجه به هر لحظه از ابدیت، زیرا خلآیی به عمق یک سیاه چاله عظیم، هر دو لحظه این جهان را از هم جدا میکند.
این تجربه اورا ازفردی خام به انسانی مجرب تبدیل میکند. حالا اوتوانایی تمیز بین زندگی بشری، روانی ومعنوی که همگی در درون اوپیش میروند را خواهد داشت. بر اوآشکارمیشود که خودش خدای قلمرو خویش میباشد و وضعیتی که به آن میپیوندد، تعیین کننده نوع تجربیات زندگی او میباشد. اوبایستی این حکمت را با دیگران نیز سهیم شود،چون با این درک ، همگان از چنگال کل نیرانجان حاکم مقتدر و مستبد جهانهای پایین خلاصی میابند وازعلت ثانوی رها میشوند.
حقیقت برای همه یک چیز است اما آگاهی ازآن وبهتر بگوییم خودآگاهی ازآن، موضوع دیگری است. آنگاه که چلا پی به این حقیقت اعظم میبرد که همه چیزدردنیا به جزنمایشی ازفعالیت درونی ذهن اونیست وهمین عملکرد باعث زایش وتصفیه کارمای او میشود واینکه شرایط وشاخصهای زندگی اش فقط وفقط انعکاسی ازوضعیت آگاهییست که درآن به سرمیبرد، زندگیش به کلی منقلب میشود. شریعت کی سوگماد
بنام سوگماد
سالها رفت وهنوز يک نفر نيست بپرسد از من
که تو از پنجره عشق چه ها مي خواهي
صبح تا نيمه شب منتظري همه جا مي نگري
گاه با ماه سخن مي گويي
گاه با رهگذران خبر گمشده اي مي جويي
راستي گمشده ات کيست؟کجاست؟
صدفي در دريا است؟
نوري از روزنه فرداهاست
يا خدايي است که از روز ازل پنهان است؟
بارها آمد و رفت
بارها انسان شد
وبشر هيچ ندانست که بود خود
او هم به يقين آگه نيست
چون نمي داند کيست چون ندانست کجاست
چون ندارد خبر از خود که خداست...!!!
من ميروم که نمانم
در سايه هاي پر تلاطم طوفان
نازا و بس عقيم
چه موجي مي کوبدم به ساحل غم
گويي نمانده نشاني
زان شهر هاي خيالي
زان خاطرات جواني
هرگز نبوده زماني
زان قصه ها که بخواني
آسايشي به وجودم
آرامشي به خيالم
من آن ترانه دردم
با من نگو که چه سردم
با من بگو که چه ها شد ،
در شهر خسته دلان ات،
زان روزهاي نهاني!؟
مي گويمت که بداني
آرامش شب مهتاب
گويي نمانده به يادي
پرواز چلچله ها را
گويي نمانده نشاني
من در سراي عشقم و
عشقم گسسته زمن
بر مرگ ماه و پلنگان
ديگر نمانده زماني
من در تلاقي پيوند خنده و اشکم
شيرين و شور و چه تلخم
من ميروم که نبينند
تصوير ماه خيالم
من ميروم که نخوانند
گل ها ترانه به حالم
اي واي ازين دل رسوا
اي واي ازين دل شيدا
آنها چو من چه بخوانند؟
آنها زمن چه بدانند؟
ميگويمت که بداني؛
من در تولد باران
پنداري آن گل اشکم
مي بارمت به خيالم
در موج خشم خدايان،
در انتهاي تلاطم،
من اشک بي تولد دردم
آغاز اين اثرم من
در راه يک سفرم من
من ميروم که نماند
از من دگر که نشاني
در سايه هاي پر تلاطم طوفان
در قطره هاي خسته باران
اشکي چکيده زچشمي
چشمي نشسته به راهي
از انتظار تولد،
تا لحظه هاي توالي
در پناه عشق باشید.
نام شاعر:؟
اين مطلب آخرين بار توسط nima در السبت فبراير 06, 2010 10:20 pm ، و در مجموع 1 بار ويرايش شده است.
nima- کاربر فعال انجمن
- تعداد پستها : 84
امتیاز : 158214
تعداد تشکرهای انجام شده از این کاربر : 32
Join date : 2009-12-17
رد: سری هارولد کلمپ_شریعت کی سوگماد
ای والله
هم مطلب قابل تامل بود هم سرودۀ زیبایی بود 1
احسنت!
هم مطلب قابل تامل بود هم سرودۀ زیبایی بود 1
احسنت!
حسین رخشان فر- یار دلسوز انجمن
- تعداد پستها : 409
امتیاز : 158344
تعداد تشکرهای انجام شده از این کاربر : 43
Join date : 2010-01-15
Age : 54
رد: سری هارولد کلمپ_شریعت کی سوگماد
ممنونم نیمای عزیز هم شعر بسیار دوست داشتنی وخواندنی بود هم متن خوبی بود که همه میتونن ازش چیزای بسیاری یاد بگیرن تشکر وممنونم از زحماتت
شادمانه موفق ومانا باشی
ترجمه ی متن داخل عکس:
تو برای من خیلی باارزشی
خوشحالم که شاعران ودوستانی رو درانجمن صدای مانا دارم که هریک دوستانی پخته وباتجربه هستند و تلاش خودشون رو براین گذاشتند که در راه خردو اندیشه
خودشون رو هرروز بالاتر بکشن.
موفق باشی عزیز
شادمانه موفق ومانا باشی
ترجمه ی متن داخل عکس:
تو برای من خیلی باارزشی
خوشحالم که شاعران ودوستانی رو درانجمن صدای مانا دارم که هریک دوستانی پخته وباتجربه هستند و تلاش خودشون رو براین گذاشتند که در راه خردو اندیشه
خودشون رو هرروز بالاتر بکشن.
موفق باشی عزیز
رد: سری هارولد کلمپ_شریعت کی سوگماد
سلام به هر دو عزیز
متأسفانه نام شاعر این سروده زیبا رو نمیدونم اگر شما مطلع شدید به من هم اطلاع بدید
متأسفانه نام شاعر این سروده زیبا رو نمیدونم اگر شما مطلع شدید به من هم اطلاع بدید
nima- کاربر فعال انجمن
- تعداد پستها : 84
امتیاز : 158214
تعداد تشکرهای انجام شده از این کاربر : 32
Join date : 2009-12-17
رد: سری هارولد کلمپ_شریعت کی سوگماد
استاد حق در قید حیات سری هارولد کلمپ
http://images.google.no/images?ndsp=21&hl=no&um=1&sa=3&q=%D8%B3%D8%B1%DB%8C+%D9%87%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%84%D8%AF+%DA%A9%D9%84%D9%85%D9%BE&btnG=S%C3%B8k+etter+bilder
نیماجان من فقط تونستم عکس ومطالبی درمورد ایشون رو پیدا کنم که ادرسش رو گذاشتم ]اما پیدا کردن نام یه شاعر که نمیدونم ازکجا متنش رو بدست آوردی قربونت برم کار حضرت فیله نه فرزانه شیدا
بعدش چرا همه کارای سختو بمن میدین .ههههههه
شاد ومانا باشی
بنام سوگماد کبیر
W a h Z
با آرزوی سالی پر برکت
persian-eckankar
[b]دانلود سخنرانی سال جدید :
متن ترجمه شده سخنرانی 2008
اکنکار چیست ؟
اکنکار راه طبیعی باز گشت نزد خداوند ، اکنکار ، دانش باستانی سفر روح نام دارد که علمی دقیق بوده ، خالص ترین
تعلیم را در بر می گیرد .(اکنکار)قائم به ذات است وعقل از سادگی ان مبهوت می گردد. از همه ی تعالیم کهنتر ... و سر چشمه ی تمام مکاتب است .
شریعت ـ کی ـ سوگماد (کتاب اول )
سفر روح چیست ؟ سفر روح تجربه ای منحصربه فرد و متضمن باور بقای روح است. دستاورد این تجربه درونی ، عشق به تمامیت هستی و درک زیبایی ان است . صفر روح را نمیتوان در موعظه ها و در قالب عقاید محدود تجربه کرد .
شریعت ـ کی ـ سوگماد(کتاب اول)
رویا چیست ؟ آتما (روح) هنگام رویا که به مراتب روانی تعلق دارد ، از پدیده های لطیف زندگی مانند تفکر، شور عاطفی ، هوش و آنچه متعلق به ذهن است محظوظ می گردد . تمام این کیفیات برای کالبدهای متعلق به جهان های روانی مانند کالبدهای اثـیری ، علی و ذهنی ضروری هستند . وقتی که روح در حین رویا بر این وضعیت هـا تسـلط یابد ، حاکم مطلق کیهان خویش می گردد .
شریعت - کی - سوگماد (کتاب اول)
عشق چیست ؟ عشق قلب جهان بینی اکنکار است . عشق جوهره ای الـهی است که وا قعیات را یک پارچه نموده ، روح ها را به هم پیوند می دهد . هر چـه روح به جهان های برتر مـی رود ، این عشـق عظیم تر می شود . عشق ریسمانی است که همهً جهان ها را به یکدیگر پیوند می زند . عشق همانا اِ ک زنده و جوهر سوگماد است.
شعریعت - کی- سوگماد (کتاب اول)
مشکل چیست ؟ برای انسان هیچ مشکلی بزرگتر از خودش نیست . هر کسـی مطابق با میزان تحمل خود مورد آزمایش قرار می گیرد . هیچکس بیش از این حد آزموده نمی شود . هر مشکلی که انسان با آن روبرو می شود ، دارای راه حلی معنوی است .
مشکلات هر کسـی در منفی ترین و آسیب پذیر تریـن وجه و جودی او ریشه دارند .
شریعت - کی - سوگماد (کتاب اول)
استادان اِک کیا هـستند؟استادان اِک را می توان در تمام سیارات و طبقات کیهان نیز یافت . وظیفهً انان یاری بشریت در جهت تکامل ، ارائهً تعالیم و یافتن مرید است . آنان می دانند که این مریدان به سوی استادان حق در قید حیات می آیند تا تحت مسئولیت وی قرار گرفته ، در جهت متجلی ساختن ویژگی هایی چون عشق و خرد در این جهان به خدمت گمارده شوند .
شریعت - کی - سوگماد (کتاب اول
ماخذ:
http://hu-eck.blogsky.com/1387/07/
اُرُدیست نوشت Orodist Note :: سخنان استاد فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی (بنیانگذار فلسفه اُرُدیسم و رهبر اُرُدبیست های جهان)
صفحه 1 از 1
صلاحيات هذا المنتدى:
شما نمي توانيد در اين بخش به موضوعها پاسخ دهيد